P&G

Így mutattuk meg Budapestnek, hogy hogyan találhatják meg a belső egyensúlyukat a Lenorral, a nyugalom szigetén

Egy 2024 júniusi, szombati reggelen, nyugtató, meleg szellő járta át a várost. Ezen a napon rendezték meg ugyanis a YogaFest-et, Magyarország legnagyobb jóga fesztiválját, melynek különlegessége volt idén, hogy a Lenor volt az egyik főszponzor a rendezvényen, amelyhez egy igazán különleges aktiváció is dukált. Hogy hogy nézett ki és miért voltak ott? Az utóbbi kérdésre a válasz természetese a FleishmanHillard Café. Az előbbi pedig a kattintás után látszik majd.

The challenge

A Lenor új termékcsaláddal jelent meg, melynek egyik legfontosabb vonása, hogy még hosszabb illatélményt biztosít a felhasználok számára, ezzel hozzájárulva a napközbeni hajtás okozta stressz csökkentéséhez. De hogyan mutassuk meg mindezt a közönségnek, hogyan tegyük kézzel foghatóvá? Erre kaptunk megbízást.

What we did

Az illatoknak számos hatása lehet az életünkre, éppen ezért volt egyértelmű számunkra, hogy a Lenor új termékcsaládját, mely a relaxációt és a belső egyensúly elérésének örömét hangsúlyozza olyan helyen mutassuk be a közönségnek, ahol a tisztaság, a pihenés és az életöröm áll a középpontban. Így összekapcsolva a márkát ezekkel a pozitív gondolatokkal.

A YogaFest 2024 eseményén, a látogatók nemcsak a jóga nyújtotta harmóniát élvezhették, hanem megismerkedhettek a megújult Lenor Perfume Therapy termékcsaláddal is. A Lenor stand a pihenés szigete volt a fesztiválon, ahol a vendégek számos izgalmas aktivitáson vehettek részt, valamint megtapasztalhatták, milyen hosszan tartó frissességet és nyugalmat biztosítanak ezek az új öblítők.

A Lenor standon különböző programokkal vártuk a látogatókat:

  • Lifestyle kvíz: Vendégeink egy szórakoztató kvíz segítségével megtudhatták, melyik Lenor illat illik legjobban az egyéniségükhöz a kedvenc jógapózuk és színük alapján.
  • Photo booth: A Lenor Perfume Therapy öblítők által inspirált színekben pompázó virágfal előtt fotózkodhattak, és az elkészült képeket emlékül magukkal vihették.
  • Chill corner: Nyugágyak, élő gyep, babzsákok és finom Lenor illatok biztosították a tökéletes relaxációt.
  • Színes virágkompozíciók: A termékekkel harmonizáló virágdekorációk tették még varázslatosabbá és kiemelkedővé standunkat, miközben az Akvárium Klubot virágillattal borították be.

Hogy növeljük a láthatóságot, és a Lenort még szorosabban kössük a témához, szakértői előadást is szerveztünk. Dr. Szabó Anikó vegyészmérnök és jógaoktató előadásából megtudhattuk, hogyan hatnak az illatok az érzékeinkre és miként segíthetnek a mindennapi stresszoldásban. A Lenor Perfume Therapy öblítői kifejezetten azoknak tervezték, akik számára fontos a hosszan tartó frissesség, különleges illatélmény és a kikapcsolódás a mindennapok állandó rohanásában. Az új formula kifejlesztése során a legmodernebb parfümtechnológiát alkalmazták, hogy a ruhák akár háromszor hosszabb ideig megtartsák kellemes illatukat. Az eredmény egy olyan Lenor termékcsalád, amely biztosítja a tartós és intenzív illatélményt.

A Lenor standnál FleishmanHillard Café koordinálásában több népszerű influencer is megfordult, akik kipróbálták a stand aktivitásait és tapasztalataikról a közösségi médiában is beszámoltak. Természetesen a termékcsalád öblítőit otthon is tesztelték és megosztották követőikkel tapasztalataikat az új, relaxáló illatok kapcsán.

A YogaFest 2024 és a Lenor Perfume Therapy együttese egy felejthetetlen élményt kínált minden látogatónak, akik megtapasztalhatták a hosszan tartó frissességet és a belső egyensúly elérésének örömét. 🌸🧘‍♀️

Results

Az aktiváció során a helyszínen több száz látogató találkozhatott a megjelenéssel, és sok száz fotót készítettek magukról, melyeket elvihettek emlékbe. A sajtó és social aktivitásainkon keresztül több tízezer ember találkozhatott az üzeneteinkkel.

If you are interested,
you are welcome to be a regular!
City of Budapest