News

FleishmanHillard news
Ourselves
Professional resources

FleishmanHillard News

„Egy insightból ezer ötlet lehet, de egy ötletből nem lesz insight.”

A kreatív, a marketinges, és a vállalati kommunikációs szakember bemennek a kávézóba. Ez nem egy vicc, hanem egy program. A FleishmanHillard és a Kreatív magazin közös workshopján a szakma elismert szereplői gondolkodtak együtt a kommunikációs siker egyik legmeghatározóbb, mégis gyakran félreértett összetevőjéről: az insightról.

Read more...
Credibility vs. Quantity: Trust in the Age of AI and Fake News

On March 26, FleishmanHillard and Kreatív are co-hosting a workshop to explore the intersection of consumer expectations, business goals, and communication trends. In anticipation of the event, Szatmári Péter, the agency’s Director of Expertise, provides a brief overview of the key topics we will discuss from an international perspective.

Read more...
There are no articles in this category yet.

Ourselves

There are no articles in this category yet.

Professional resources