A vállalati kommunikáció sikerének egyik legfontosabb, mégis gyakran alábecsült kulcsa az insight. De mit jelent pontosan ez a fogalom, és hogyan tehetjük relevánssá, hitelessé és motiválóvá kommunikációnkat a célcsoport számára?
A digitális kommunikációs tér folyamatosan változik: a tartalomgyártás gyorsul, az információk iránti bizalom pedig csökken. Ebben a kihívásokkal teli közegben a márkák számára kulcskérdés, hogyan tudnak hitelesen megszólalni, kapcsolatot teremteni és hosszú távú bizalmat építeni. Szatmári Péter, a FleishmanHillard szakmai igazgatója a Kreatív és a FleishmanHillard Budapest közös workshopján, az "Iránytű varázslatok helyett – a jól használt insight a kommunikációs siker titka" című eseményen tartott előadásában ezekre a kérdésekre keresett választ, konkrét példákon és kommunikációs trendeken keresztül.
A Café Csoportból tavaly kivált, korábban Café PR néven ismert, többszörös év ügynöksége, hazai és nemzetközi szakmai díjakat magáénak tudó csapat végleg maga mögött hagyva a múltat ismét megújult. FleishmanHillard néven, továbbra is az egyik legnagyobb nemzetközi kommunikációs ügynökség budapesti, független irodájaként folytatják a munkát. Új üzletágakkal kiegészülve, tapasztalt szenior kollégák igazolásával, megújult, moduláris szolgáltatáskínálattal nyújtják mindazt, amitől elismert szereplővé váltak a piacon az elmúlt 25 évben.